Mi a székhelyszolgáltatás jogszabályi háttere?
A székhelyszolgáltatás törvényi alapjait a 2006. évi V. tv. ( Cégtörvény ) 7. §. adja, amely a következőképp rendelkezik:
7. § (1) A cég székhelye a cég bejegyzett irodája. A bejegyzett iroda a cég levelezési címe, az a hely, ahol a cég üzleti és hivatalos iratainak átvétele, érkeztetése, őrzése, rendelkezésre tartása, valamint ahol a külön jogszabályban meghatározott, a székhellyel összefüggő kötelezettségek teljesítése történik. A cégnek a székhelyét cégtáblával kell megjelölnie.
(4) Cég székhelye, telephelye és fióktelepe olyan ingatlan lehet, amely a cég tulajdonát képezi, vagy amelynek használatára a cég jogosult. A cég a használat jogszerűségéről nyilatkozni köteles.
Mit ellenőriz a NAV a székhellyel kapcsolatban ?
- a székhely használatára a cég jogosult legyen, jogszerűen jelölje azt meg a társasági iratokban, jogszerűen legyen a cégjegyzékben
- a cégtábla kihelyezésre kerüljön
- az érkező leveleket átvegyék
- a NAV vizsgálatának időpontjában is fenti feltételek fennálljanak ( A szabályozás értelmében az Adóhatóság fiktívvé is nyilváníthat egy céget az át nem vett levelek miatt.)
Szolgáltatásunk:
- kihelyezzük vállalkozása névtábláját az előírások szerint
- átvesszük küldeményeit és azonnal értesítjük a küldeményről telefonon illetve emailban
Ne vállaljon kockázatot, válassza székhelyszolgáltatásunkat már 5.000 Ft + ÁFA -tól!
Mi minden törvényes kötelezettségnek eleget teszünk az Ön nevében!